Grange
http://grange.anatolianrock.com
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Repertuarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 İleri>>
Cevapla
OrangeGrange

Eyvallah..
Bu mesajın yazıldığı tarih : 10 Mayıs 2007 2:31 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
akasya35

demolariniz gercekten cok iyi olmus. cok begendim. umarim yakin bir zamanda yeniler de eklenir. basarilarinizin devamini dilerim.

(akasya35 tarafından 12 Mayıs 2007 3:43 ÖS tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 17 Nisan 2007 2:32 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
anarchy4ever

’Ah’in akustik versiyonunu cok begendim,  tamamen kulak - pas olayiydi...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 15 Mart 2007 8:06 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
OrangeGrange

yarın olsa dışındaki parçalarda vokalleri ben yapıyorum geçici süreliğine,yeni vokal bulunana kadar arkadaşlar bunlar sizi memnun eder umarım.görüşmek üzere
Bu mesajın yazıldığı tarih : 9 Mart 2007 6:57 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
hiddencat

abi ii güzel de birazda kendi sesini  kendi yorumunu kullan Kaan gib sölemeye calışmassan daha ii yerlerde olursun
Bu mesajın yazıldığı tarih : 18 Şubat 2007 6:09 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
balalayka_34

dinledim sanki bu grubu dumana yorumu çok benziyo
Bu mesajın yazıldığı tarih : 10 Şubat 2007 12:52 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
LionelMorgan

slm! ben sizi yeni dinlemeye basladim bence coverlarinizda bestelerinizde ii ler!! ama daha ii olabilir!!
Bu mesajın yazıldığı tarih : 8 Ocak 2007 10:01 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
darkerdi

size bi grunge grubu diyemeyiz çaldığınız şarkılar,repertuarınız vs. bu yönden bakarsak çok kötüsünüz çünkü grunge yapmıyosunuz,ama kendi yolunuzda başarılar dilerim arkadaşlar.
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Aralık 2006 7:47 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
malakian

yaaa abi sizzz süpersiniz yawww!!!!!!!!! daha yeni dinledim vee bayıldım. hele solistinizin sesi süper.umarım ii yerlere ulaşırsınız. başarılarınızın devamını dilerim. yeni bi takipçiniz daha oldu :-D
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Ekim 2006 9:45 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
OrangeGrange

nedir bu durgunluk anlayamadim bir turlu..bazi arkadaslar bizi kotu etkilemeye cabaladi,basardilar galiba?
Bu mesajın yazıldığı tarih : 26 Ekim 2006 10:51 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 İleri>>